POLITICA DE LIVRARE

Timpul de livrare:

Livrarea produselor se face prin curierat ( Fan Courier sau TNT) in termen de 24h pentru produsele existente pe stocul intern, asa cum apar mentionate pe site  si 3-5 zile lucratoare ( exceptand duminica si sarbatorile legale) pentru restul produselor. In situatia in care produsul selectionat nu mai este pe stoc, reprezentantii Combi Transport SRL vor lua legatura cu dumneavoastra si va vor informa asupra urmatoarei date de livrare.Livrarea va fi facuta la adresa mentionata in comanda, pe intreg teritoriul Romaniei.

Combi Transport SRL nu este responsabil pentru nelivrarea la timp a produselor, daca acest lucru tine de firma de curierat prin care au fost trimise.

Costul livrarii:

Livrarea este gratuita pentru comenzi peste 200Lei.

Pentru orice comanda sub 200 Lei, taxa de livrare este calculata si afisata automat inainte de finalizarea comenzii.

MODALITATE DE PLATA

Poti alege intre cele 2 modalitati de plata afisate la finalizarea comenzii:

1. Plata numerar : achiti contravaloarea produselor si a transportului ( pentru comenzi sub 200 lei) direct curierului, la livrare.

2. Plata prin card bancar: selectezi metoda de plata prin card bancar, apesi butonul ” Plaseaza comanda” si vei fi redirectionat catre pagina de plata PayU, unde vei introduce datele cardului tau bancar .

Tranzactia urmeaza sa fie confirmata printr-un e-mail pe adresa asociata contului tau. In cazul in care plata nu se confirma, vei primi un mesaj de reincercare.

Pentru a creste securitatea platilor online, in acord cu ultimele reglementari UE, bancile din Romania vor introduce treptat un nou factor de autentificare. Acest element nou de autentificare iti poate fi solicitat in procesul de autorizare a platii, alaturi de codul 3D Secure pe care il primesti prin SMS.

Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod VV2/CVC2).

CUM POT RETURNA PRODUSELE

Potivit legislatiei in vigoare, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului conform art. 7(1) din Ordonanta de Guvern (OG) nr 130 / 2000 privind privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.

In baza DIRECTIVEI 2011/83/UE A PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor, de modificare a Directivei 93/13/CEE a Consiliului și a Directivei 1999/44/CE a Parlamentului European și a Consiliului și de abrogare a Directivei 85/577/CEE a Consiliului și a Directivei 97/7/CE a Parlamentului European și a Consiliului, Articolul 14, alineatul 1, clientul, in caz de retur, va trebui sa returneze produsele doar prin Fan Courier sau TNT la adresa mentionata de catre reprezentantul Combi Transport SRL, suportand costurile de transport, in termen de 30 zile. Produsele NU se pot returna personal.

In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client, exceptie facand situatiile in care: coletele prezinta deteriorari severe sau produsele au fost livrate / facturate gresit precum si in situatia in care produsele prezinta defecte de fabricatie, situatie in care Combi Transport SRL va suporta contravaloarea transportului.

Produsele returnate vor fi trimise la  adresa care va fi comunicata de catre reprezentantul Combi Transport SRL, in momentul in care ii este adus la cunostinta returul.

Atragem atentia ca, in cazul in care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, accesorii lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face doar in cont bancar* in cel mult 15 de zile de la primirea coletului.

*Curierii nu transporta bani intre comercianti si persoane fizice. Curierii transporta banii de la clientii persoane fizice la banca. Site-ul nu lucreaza cu bani cash, banii de la clienti se ramburseaza de catre curieri in cont.

In caz de retur total (cu cerere de rambursare bani in cont) si nu de schimb produs, conform legilor in vigoare, cheltuielile de transport ale produselor returnate sunt suportate de catre client.

In cazul unui retur, clientul va trebui sa plateasca curierul din banii proprii si sa trimita coletul cu ramburs in valoare de 0 lei. Coletele returnate care vor ajunge la destinatie cu ramburs mai mare decat 0 lei vor fi refuzate.

ATENTIE!

Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.

RAMBURSAREA COMENZII

Vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra (cu exceptia costului livrarii, stabilit conform detaliilor de mai sus) prin transfer bancar, in cel mult 14 zile calendaristice de la primirea returului.

Expediati produsele la adresa pe care o veti primi in scris, prin email, imediat dupa confirmarea primirii solicitarii de retur, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care ne-ati comunicat returul.

Un produs este eligibil pentru retur daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta deteriorari, accesorii lipsa, nu a fost purtat, spalat) si are etichetele intacte.

Informarea de retur trebuie trimisa pe adresa de e-mail: contact@healthian.ro , impreuna cu plus datele de contact si un cont IBAN personal (pentru transferul banilor).

Caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate pe acest site se pot schimba fara o notificare prealabila.

Valoarea maxima a obligatiilor www.healthian.ro fata de orice client in cazul nelivrarii sau al livrarii necorespunzatoare a produselor cumparate este valoarea sumelor incasate de firma noastra de la respectivul client.

In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, www.healtian.ro isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.