Cum pot returna produsele?

Potrivit legislatiei in vigoare, consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului conform art. 7(1) din Ordonanta de Guvern (OG) nr 130 / 2000 privind privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.

Asadar, consumatorul are dreptul de returna produsul achizitionat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 30 zile lucratoare de la primirea acestuia. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.

Atragem atentia ca, în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, accesorii lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face doar in cont bancar* in cel mult 15 de zile de la primirea coletului.

*Curierii nu transporta bani intre comercianti si persoane fizice. Curierii transporta banii de la clientii persoane fizice la banca. Site-ul nu lucreaza cu bani cash, banii de la clienti se ramburseaza de catre curieri in cont.

In caz de retur total (cu cerere de rambursare bani in cont) si nu de schimb produs, conform legilor in vigoare, celtuielile de transport ale produselor returnate sunt suportate de catre client.

In cazul unui retur, clientul va trebui sa plateasca curierul din banii proprii si sa trimita coletul cu ramburs in valoare de 0 lei. Coletele returnate care vor ajunge la destinatie cu ramburs mai mare decat 0 lei vor fi refuzate, deoarece nu ne asumam cheltuielile de transport.

ATENTIE!

Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
Produsele NU se pot returna personal. Retunarea produselor se va face doar prin intermediul firmei de curierat.
In baza DIRECTIVEI 2011/83/UE A PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor, de modificare a Directivei 93/13/CEE a Consiliului și a Directivei 1999/44/CE a Parlamentului European și a Consiliului și de abrogare a Directivei 85/577/CEE a Consiliului și a Directivei 97/7/CE a Parlamentului European și a Consiliului, Articolul 14, alineatul 1, clientul, in caz de retur, va trebui sa returneze produsele printr-o firma de curierat, suportand costurile de transport, in termen de 30 zile.

In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client, exceptie facand situatiile in care: coletele prezinta deteriorari severe sau produsele au fost livrate / facturate gresit precum si in situatia in care produsele prezinta defecte de fabricatie, situatie in care SC Combi Transporrt SRL va suporta contravaloarea transportului.